domingo, 21 de noviembre de 2010

TEST DE MEMÒRIA

La memòria és una funció del cervell i, alhora, un fenomen de la ment que permet a l’organisme codificar, emmagatzemar i recuperar informació.

Per a exercitar aquesta memòria, us proposo un test que us permetrà avaluar la vostra capacitat de memòria.
L’objectiu d’aquest exercici consisteix simplement en memoritzar una sèrie d’objectes que us apareixeran i que podreu visualitzar durant 30 segons. Un cop hagi passat aquest temps, els objectes desapareixeran i veureu que us apareixeran unes caselles on haureu d’escriure el nom de tots aquells objectes que recordeu. En funció del número d’elements que recordeu, us donaran una orientació del vostre nivell de memòria.
Per cert, totes les paraules les haureu d’escriure en minúscules i sense accents, és a dir, tal i com les veureu escrites a sota de cada imatge.

Us animeu i després ho comentem?


Aquí us deixo l’enllaç per si és del vostre interès: http://www.psicoactiva.com/tests/memor.htm


Fins aviat amics/gues!

3 comentarios:

  1. Interessant prova de memòria visual, Núria!

    ResponderEliminar
  2. Hola Núria!

    M'ha semblat molt interessant aquest test per poder avaluar la nostra memòria visual. L'he realitzat, i tal i com em temia, m'ha recomanat realitzar exercicis per a poder entrenar la meva memòria... Així que ja puc començar a practicar amb tècniques com les que hem realitzat a classe!

    Fins aviat!

    ResponderEliminar
  3. Núria,

    Encuriosida per veure què tal tinc la meva memòria he realitzat el test que has proposat, i com bé li ha passat també a la Marta, m'han recomenat exercitar la meva memòria ja que he encertat pocs dels objectes.
    He trobat molt interessant i divertit poder realitzar aquest test i conèixer una mica més sobre la meva memòria.

    Fins aviat!

    Cèlia

    ResponderEliminar